Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από €80 | Τηλ Επικ. 6972559772

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι πρέπει να κάνω ώστε να μπορώ να παραγγείλω;

Για να μπορέσετε να κάνετε μια παραγγελία βασική προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας.

Πηγαίνετε στο Είσοδος ή Εγγραφή στο πάνω μέρος δεξιά της οθόνης σας και πατήστε Εγγραφή. Θα σας ζητηθούν στοιχεία όπως όνομα, e-mail, διεύθυνση, τηλέφωνο κ.λ.π. Είναι απαραίτητο να δώσετε ακριβή, αληθή και πλήρη στοιχεία και να ενημερώνετε άμεσα το σύστημα σε περίπτωση αλλαγής τους. Τα στοιχεία σας παραμένουν απολύτως προσωπικά και δεν διαβιβάζονται σε τρίτους.

Τα εγγεγραμένα μέλη του babynest.gr έχουν πρόσβαση σε διάφορα προνόμια όπως newsletters, εκπτωτικά κουπόνια, διαγωνισμούς κ.λ.π

Εφόσον ολοκληρωθεί η εγγραφή σας μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας.

2. Πως μπορώ να κάνω μία παραγγελία;

Παραγγελίες μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικά στο babynest.gr 24ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ή τηλεφωνικά στο 6972559772 από Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-14:00 και 18:00-21:00.

Η διαδικασία παραγγελίας ολοκληρώνεται ως εξής :

  • Eπιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσα από τις διαθέσιμες κατηγορίες που υπάρχουν στo babynest.gr που βρίσκονται στην στήλη αριστερά της οθόνης.
  • Επιλέξτε το μέγεθος και την ποσότητα που επιθυμείτε.
  • Προσθέστε το προϊόν στο καλάθι αγορών σας.
  • Επιβεβαιώστε τα στοιχεία σας εφόσον είσαστε εγγεγραμένα μέλη και κυρίως τη διεύθυνση που θα σας αποσταλεί το προϊόν.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής.

 3. Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;

Ναι, οι τιμές είναι οι τελικές. Δεν συμπεριλαμβάνονται ωστόσο τα έξοδα αποστολής.

4. Πως ενημερώνομαι για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων;

Στη σελίδα κάθε προϊόντος αναφέρεται αν το προϊόν είναι σε διαθεσιμότητα ή όχι. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται σε stock παραδίνονται άμεσα. Όταν το επίπεδο του stock μηδενιστεί, όπως αυτό έχει οριστεί από το babynest.gr η επαναπαραγγελία τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα που δίνει η εκάστοτε εταιρία-προμηθευτής. Σε κάθε περίπτωση, θα σας ενημερώνουμε για αυτό.

5. Σε περίπτωση που κάνω κάποιο λάθος κατά τη διαδικασία της παραγγελίας μπορώ να το διορθώσω ή να ακυρώσω την παραγγελία;

Γνωρίζοντας τον κωδικό παραγγελίας ή απλά αναφέροντας το όνομά σας, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία εντός 12ωρών από την υποβολή της, μέσω email στο info@babynest.gr, ή τηλεφωνικά στο 6972559772 από Δευτέρα εως Παρασκευή 10:00-14:00 και 18:00-21:00.

 6. Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Θα σας σταλεί e-mail με την επιβεβαίωση της αγοράς σας, καθώς και ανάλυση των προϊόντων που αγοράσατε.

   7. Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων;

Συνήθως όλα μας τα προϊόντα είναι ετοιμοπαράδοτα. Αυτό σημαίνει ότι με την ολοκλήρωση της, η παραγγελία σας θα παραδοθεί την επόμενη εργάσιμη ημέρα στην εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε και μέσα στις επόμενες 2-3 ημέρες θα σας παραδοθεί στην ταχυδρομική διεύθυνση που έχετε ορίσει. Οι αποστολές είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας, χερσαίες και νησιωτικές.

8. Ποιο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;

Oι χρεώσεις για παράδοση με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier)  διαμορφώνονται ως εξής:

  • Για παραδόσεις  έως και 2 κιλά το κόστος είναι €4. Για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση είναι €1.
  • Έξοδα αντικαταβολής : €2,00 (εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής)    

Για παραγγελίες άνω των €80, δεν χρεώνεστε μεταφορικά. Είναι δωρεάν!

9. Μπορώ να παραγγείλω κάτι και να το στείλω σε άλλη διεύθυνση σαν δώρο;

Ναι, η διεύθυνση αποστολής μπορεί να είναι άλλη από την διεύθυνσή σας, πχ στον χώρο της δουλειάς σας ή ακόμη και σε άλλο όνομα παραλήπτη με άλλη διεύθυνση, για δώρα κλπ. Γι’ αυτό και στο πεδίο με τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχουν δύο διαφορετικές φόρμες στοιχείων, μία για τα ατομικά σας στοιχεία (χρέωσης) και μια για τα στοιχεία αποστολής/παραλαβής.

Σημείωση: Σε περίπτωση που επιλέξετε “αντικαταβολή”, θυμηθείτε ότι η πληρωμή θα γίνει από τον παραλήπτη!

10. Έλαβα λάθος προϊόν στην παραγγελία μου, ή ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου. Τι μπορώ να κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή, είτε τηλεφωνικά στο 6972559772, είτε με email στο info@babynest.gr για να σας βοηθήσουμε.

 11. Πως μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής :

  • Με PayPal
  • Με αντικαταβολή κατά την παράδοση του δέματος
  • Με κατάθεση στον λογαριασμό Eurobank με αριθμό λογαριασμού: 0026.0352.34.0200196706 (IBAN GR6002603520000340200196706). Όνομα δικαιούχου: Aβραμοπούλου Ν. Ζωή

Σημείωση: Οι αποστολές επί αντικαταβολή δεν ισχύουν όταν η διεύθυνση παραλήπτη δεν είναι ίδια με την διεύθυνση του αγοραστή (πχ. αποστολή δώρου). Σε αυτήν την περίπτωση η παραγγελία πρέπει να πληρωθεί με πιστωτική κάρτα.

 12. Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Επιστροφές προϊόντων προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος από εμάς, έχετε δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη, να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη πώλησής του.

Επίσης, μπορείτε να επιστρέψετε το προιόν για οποιοδήποτε λόγο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή), να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να έχετε διαθέσιμη την απόδειξη πώλησής του.

Επιστροφές ή αλλαγές δεν πραγματοποιούνται στην περίπτωση που ένα προϊόν αγοράστηκε ως προϊόν προσφοράς με μειωμένη τιμή.

Η αντικατάσταση των προϊόντων γίνεται μόνο αφού παραλάβουμε τα προϊόντα που μας στέλνετε και εξετάσουμε την ποιότητά τους.

Επειδή η ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους βαρύνει εσάς, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορέων (courier).

Σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, είτε τηλεφωνικά στο τηλ: 6972559772 είτε ηλεκτρονικά στο e-mail: info@babynest.gr

  • Τρόπος αποστολής και έξοδα παράδοσης σε περίπτωση αλλαγής-επιστροφής προϊόντων

Το babynest.gr αναλαμβάνει τα έξοδα παράδοσης των προς επιστροφή / αλλαγή προϊόντων στις εξής περιπτώσεις:

– Εάν σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε

– Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν

– Eάν πρόκειται για δώρο

Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα έξοδα παράδοσης των προς αλλαγή/επιστροφή προϊόντων καλύπτονται από τον πελάτη.

Εάν το προϊόν που αποστέλλει ο πελάτης προς αλλαγή/επιστροφή δεν πληρεί τους όρους που τέθηκαν στις παραπάνω παραγράφους, το δέμα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

13. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Για οποιεσδήποτε απορίες, προτάσεις, συμβουλές, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ως εξής:

  • Με e-mail στη ηλεκτρονική διεύθυνση: info@babynest.gr
  • Τηλεφωνικά στον αριθμό: 6972559772 από Δευτέρα έως Παρασκευή, 10:00-14:00 και 18:00-21:00.

Καλή περιήγηση!