Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από €80 | Τηλ Επικ. 6972559772

Παιδικό δωμάτιο για αγόρια: 10 ιδέες διακόσμησης

παιδικο-δωματιο-για-αγορια-2

Θα ήθελα να μοιραστώ κάποιες πραγματικά εκπληκτικές ιδέες που βρήκα για παιδιά. Και επειδή έχω δύο αγόρια και έχω “εντρυφήσει” στο αγορίστικο δωμάτιο θα ξεκινήσω με αυτό, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν μπορούν να εφαρμοστούν και σε δωμάτιο για κορίτσι. Έτσι και αλλιώς το σκανδιναβικό στυλ είναι ουδέτερο και χρησιμοποιεί χρώματα που ταιριάζουν και σε αγόρι και σε κορίτσι.

Αγαπώ πολύ το  σκανδιναβικό στυλ και οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτό. Απλές, λιτές γραμμές, καθαρό ξύλο, παλ χρώματα, λίγα διακοσμητικά και γενικά μια “ησυχία” στο χώρο, που μόνο αυτό το στυλ μπορεί να δημιουργήσει!

Αυτό που είναι σημαντικό είναι να φτιάξουμε ένα χώρο που θα εμπνέει το παιδί, θα το βοηθά να ηρεμήσει, να παίξει, να φανταστεί και να δημιουργήσει υπέροχες εικόνες.

Ένα περιβάλλον “ήσυχο”, χωρίς πολλά και έντονα χρώματα, και με λίγα αντικείμενα το βοηθά να  διαμορφώσει μια αισθητική εξίσου “ήσυχη”. Ήδη το εξωτερικό μας περιβάλλον μας είναι άσχημο, κακόγουστο και με πολλή φασαρία. Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να κάνουμε το χώρο μας και το χώρο των παιδιών μας όμορφο.

Οι παρακάτω ιδέες βασίζονται σε αυτές τις αρχές. Απαλά χρώματα, με κυρίαρχο το άσπρο, το μαύρο ή το αγαπημένο μου αυτή την εποχή, μωβ-μπλε. Το ξύλο χρησιμοποιείται αρκετά γιατί είναι φυσικό υλικό και “ζεσταίνει” το χώρο. Συνήθως ο ένας τοίχος είναι βαμμένος με μια πιο σκούρα απόχρωση και έχει μια χαμηλή πηγή φωτισμού, όπως τα υφασμάτινα λαμπάκια.

Μια ιδέα που αγαπώ πολύ, είναι ένας τοίχος καλυμμένος με αυτοκόλλητο τον παγκόσμιο χάρτη. Δίνει χρώμα αλλά μπορεί να λειτουργήσει και εκπαιδευτικά για τους μικρούς μαθητές!

Επίσης στοιχεία που αγαπώ πολύ είναι τα αερόστατα, οι υφασμάτινες γιρλάντες, τα χαλιά χάρτες, τα ξύλινα παιχνίδια, τα ψάθινα καλάθια αποθήκευσης  και οι σκηνές!

Δείτε παρακάτω πως ομορφαίνουν το παιδικό δωμάτιο!

  

Pinterest

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*